Tuesday, August 5, 2008

Gokusen 3 is Great

Salam semua......lam juga dah tak tulis dalam blog nie....bukan pe sibuk je skit ..tapi Alhamdulillah sebab sekarang dah tak sibuk lagi dah sebab hehehe......mungkin aku akan ditransferkanke departmen baru dalam TNB sebagai Site Electrical Engineer......hopefully this new job will satisfy with my target and more excitingla. Tapi last month juga ada satu kes sedih yang aku terima daripada kawan baik aku jugala....dia marah dan cakap seolah-olah macam aku yang bersalah..tak salah kalau nak tegur aku tapi kenapa perlu cakap macam tu..sedih hati sebab aku belajar sama university dan we are become great friends since in form 4 lagi....tapi dengar dia nak fly bersama girlfriend dia ke U. K buat PHD...tahniah..tapi satu je aku harap dia sedarla akan kesilapan dia sebab aku sangat teguh dalam tali persahabatan....sayang kalau ukhuwah persahabatan ini terungkai sebab orang lain.....moga dia akan bahagia dan success selalu...al da best...bagi aku....sampai bila-bila pun he always my great friends..oppppppppps terlupa plak pasal sinopsis GOKUSEN 3.....

Memang best dan antara siri GOKUSEN yang terbaikla..compare dengan Gokusen 1 & 2...Yankumi Sensei memang still rock dan caring habis tentang student class 3-D.Pelakon siri ni aku tak familiar sangat tapi amat berkesan....pengetua kyoto pun baik hati juga......anyways sesiap yang belum tengok lagi ..patut beli DVD or CD ...memang berbaloi......ja.....matta kudasai...

No comments: