Friday, January 2, 2009

Cuti-Cuti di Tahun Baru

Happy New Year ..yeeeeehaaaa..Selamat tahun baru Hijrah ( 1 Muharam ) pada hari Isnin 29 Dec 2008 dan juga selamat tahun baru Masihi 1 Jan 2009 pada hari Khamis ......Moga-moga apa2 yang tak tercapai last year tercapaila this new year ye.......aku pun macam tu juga..harap lagi banyak improvement yang aku buat untuk tahun ni .....so hari selasa lepas aku balik kampong kat utara nu...mana lagi Kulim Kedahla....untuk menghabiskan cuti OIL aku yang tertunggak..so kami sefamily decide nak pi mandi-manda kat Lata Sedim....memang bestla tempat ni kira aku bagi 5 stars la sebab apa...sebab airnya bersih dan jernih lagi..tempatnya pun menarik dan tak ramai orang...so blehla aku buat banyak style kat sini...kuak lentangla,kupu-kupu, rama-rama dan bermacam-macam lagi.....so jom kita usha tempat yang menarik ni pastinya anda semua akan tertawan....hihihihi


Ni dia signboard yang tulih jalan nak pi Sedim..tak sabaq ni....


Jalan dia pelik skit sebab ada cakap kena ikut jalan Kerbau Balar....hahaha belasahla.....janji sampai no....



Ni dia Sign Board bila dah sampai.........jom kita qhedah masuk hutan.....pi tengok sesuwei ke nak mandi manda ni....
Ni dia gaya possing mengancam berlatar belakangkan Sungai Sedim yang tercantik di Kulim..hahaha....ada berani... Ni abang ipar aku bersama anak buah aku yang come lote......bermain air yang tahap kesejukannya mencapai tahap 10 C ...hihihi Ni plak gambar aku dengan adik aku berenang ..hahaha memang best...so apa lagi jomla mai Hutan Lipur Sedim...Besttttttt!!!!




No comments: