Friday, June 13, 2008

Hidupku...kini.....gambatte ne!!!!


Salam semua..................................


Aku bukanla lelaki skema....tapi cuma sistem je...hahahaha..siapa bleh lupakan ayat tu...tapi Alhamdulillaih jugala sebab gelaran tersebutla aku makin sistematik dan cool kini . Anyways this is my first time dengan blogger....jadi biasala kalau ada kekurangan tuuuu kan .Aku sesekali terasa rindu sangat dengan korang semua..especially budak-budak SMKSB...woi ape citer skrang...yang asyik aku contact pun Zam, Zali,Latif.....Thamil,Wah,Mahen, Azza, Awin,Hafiz korang plak macam mana...tapi tak pe..oops lupa plak Intan sekali....korang semua memang best...sampai bila-bila pun korang tetap kawan aku paling baik dan mesra..geng KMK plak Yop,Wak,Amy,Bob,my cubemate Ramdhan plak macam mana ...korang dah abis blajar ke atau dah keja..lama betul tak dengar korang berborak......buat Geng UiTM dan teristimewa pep29...di situla kita bersama-sama menuju puncak mencapai cita-cita....so let's check it out my blogs......


No comments: