Thursday, February 26, 2009

Kesibukan yang terlampau

Sejak Besday aku last week...aku terus sibuk memanjang memandangkan aku terpaksa dan dipaksa menghadiri seminar untuk tiga minggu yang lalu...sampai tepula otak ni nak terima lagi ilmu...1st week protection training oleh Mr. Carlos daripada philippine, pastu Excitation System oleh si mamat Thore daripada Norway dan semalam baru habis Gavenor System oleh Mr. Khlose daripada German, huhuhu otak aku dah tak bleh kacau dan dah tepu dah...dan minggu ini jugala ku turun Shah Alam antar permohonan Master by research aku..harap-harap dapatla.......walau sesibuk mana pun aku sempat gak melayan dua citer ni yang pertama Don't Ask Me About The Past seperti yang tertera di bawah ni..hehehe
Hahaha..kisah ni lucu,suspens dan juga bosan pun ada..mengisahkan Sun Young yang mendapat kuasa berbau yang dasyat di mana bila dia bau je lelaki dia akan ternampak kisah curang lelaki tersebut...hahaha...kuasa ni dia dapat masa excident time nak p haneymoon ..oleh kerana dapat kuasa ni dia dan member karib dia iaitu Kim Yoo Mi menubuhkan pusat penyelidikan masalah keluarga dan off couse banyakla masyuk......so diorang pun menyiasatla lelaki2 curang setelah diupah oleh wife2 lelaki itu.....aku tak sempat tengok habis lagi sebab baru layan sampai episode 6 baru..pelakon2 drama ni tak terkenal pun...tapi jalan citernya quite interstingla..so bolehla nak dilayan......

Ni dia Tatta Hitotsu No Koi..citer lama tahun 2006 tapi sekarang baru aku tengok....sebab suka tengok muka comel Ayase Haruka, pelakon-pelakon mantap drama ni ialah Kamenashi Kazuya, Tanaka Koki, Hiraoka Yuta dan Toda Erika..kisah percintaan dua darjat yang disulami dengan perasaan tanggungjawap terhadap keluarga......jalan citer sangat menarik dan ost dalam drama Bokkura No Machi de by Kattun....

No comments: