Thursday, February 26, 2009

My Favorable Singer Groups

Ok geng hari ni memang aku free sesangat memandangkan dah tiga minggu asyik dengar ceramah dah…..sepatutnya ada testing unit dekat stesen aku tapi aku malas nak g, so minta tolong technician aku je yang g, apa punya engineer ni Nakamura…malas bebeno engko ni…hehehe..ok mari kita review group2 artist international yang aku minta sangat …lets check it out!Ni dia kumpulan muzik yang aku palin minat MUSE.....al the time lagu syahdu Unintended aku layan.......bagi aku kumpulan muzik ni begitu low profile dan setiap kali muncul album pasti meletop....super massive black holes pun best juga lagu ni.....lagu theme Twilight da movie plak tu.....
Ni pun group yang aku minat juga Take me To Your Heart..wow lagu sentimental dan menunjukkan keakraban se antero dunia sebab video clip dibuat di China lagi...hahah lagu sleeping child, pastu someday, frosbite, semuanya memang evergreen la..sekarang ni tak tau labila la diorang nak keluarga album baru

Ini plak group heavy sentimental ballads song la, lagu macam Blind, U and Me, semuanya best..group ni juga kalau korang perasan selalu muncul dalam Smallville..malah banyak juga lagu diorang jadi theme drama ni......suara mamat ni pun pergghhh power....aku paling suka lagu U and Me sebab sangat sesuaila aku yang jiwang karat nie....


Ni dia lagi satu group daripada Australia Six Pence Non The Ritcher.....Dont Dream Its Over...antara lagu yang menaikkan diorang malah lagu ni juga dimainkan masa Sukan Olimpic Sydney 2000...lagi satu lagu diorang Swing Swing juga yang menaikkan nama group ni...sekarang plak penyanyi pompuan dia iaitu Leigh Nash sekrang bergerak solo dan single Ocean Size Life memang sedap untuk didengar



Skrg beralih ke group Japan plak..ni dia penyanyi drama beautiful life....BZ....lagu yang mula-mula aku layan dan drama pertama yang aku layan sampai habis......pastu lagu Ocean ni juga best sangat.....sekarang diorang aku tak banyak dengar citer lagi...mungkin coming soon with the new album kut...im not sure but for sure with the brilliant single from them will release soon la...



Glay....pasti melekat dengan single I'm Not In Love....tengok je masa concert diorang ni.....beratus ribu orang datang,,,group pujaan hati rakyat Japan .....style diorang alah-alah gotic ni pun lain drpd yang lain.....tapi apa2 pun songs diorang memang best



Ni plak Aqua Timez......lagu best diorang Chiisana Tenohira yang dimainkan dalam drama Woman Detactive lakonan mantap Yankumi sensei......


Ni group tersesat daripada korea ni bukan band group tapi ni adalah kpop group aku sukakan lagu diorang ni sekrang aku tengah layan Woo Seubji....lagu theme drama When It's at night...first time dengar bosanje tapi lama2 best plak...







No comments: