Tuesday, March 17, 2009

Transformer 2 : Revenge Of The Fallen

Mungkin masih Ingat lagi pada tahun 2007, animation Transformer karya Micheal Bay telah menggegarkan panggung-panggung wayang kat seluruh dunia…..mungkin bagi peminat kartun transformer ni, mungkin inilah saat-saat yang dinanti-nantikan…..so selepas kejayaan sequel pertama…kini muncul plak Sequel kedua Transformer :Revenge of The Fallen. Watak-watak utama dalam sequel kedua ni masih lagi dikekalkan di mana Shia Labeouf sebagai Sam Witwicky dan juga Megan Fox sebagai Mikaela Banes……so citer ni lambat lagi nak kuar…….tarikh yang tak diconfirmkan kebenarannya ialah pada 26 Jun 2009….so bagi peminat transformer, pasti kehadiran sequel ni, akan mengubat penantian selama 2 tahun…termasukla aku..hehehehe



Sinopsis Ringkas :
The battle for Earth has ended but the battle for the universe has just begun. After returning to Cybertron, Starscream assumes command of the Decepticons, and has decided to return to Earth with force. The Autobots believing that peace was possible finds out that Megatron's dead body has been stolen from the US Military by Skorpinox and revives him using his own spark. Now Megatron is back seeking revenge and with Starscream and more Decepticon reinforcements on the way, the Autobots with reinforcements of their own, may have more to deal with then meets the eye.

2 comments:

Ryuzaki "L" The KiD said...

Movie ni sy jangka akan best giler cam yg 1st. Sebelum ni ada animation Transformers gak dan ianya pun best tuk dilayan. hoho..

Nakamura Kazuki said...

Absolutely the bestla....memang tak sbar nak tengok....hahaha