Sunday, May 10, 2009

Gokusen 3 Graduation Special 2009 dan kuarla

Semalam macam biasa bila takde kerja hari sabtu..aku kuarla makan angin..kuar makan asap je....yela makan asap keretala...hahaha...cam biasa bila aku kuar tempat wajib aku g mestila kedai jual DVD......so dalam aku membelek2 apa terbaru..terus Miss tu promote aku DVD Boys Before Flowers...rasa cam malas nak beli..tapi sebab ayat dia manis macam gula melaka...aku terusla membeli...tup..tup aku terpandang plak Gokusen 3 SP 2009 pun ada...Love Shuffle pun ada...alamak....sekali gus 3 DVD aku borong ....tapi takpe la dah hobi aku kumpul DVD citer korea n Japan ni.....



Semua ni Origin ye...hahaha..harga memang murahla DVD BFF yang aku beli RM32.00 je....pastu Love Shuffle RM29.90 manakala Gokusen 3 SP 2009....RM12.90..ni harga special sebab aku pelanggan tetap Speedy ni...so entahla sempat ke aku menghabiskan semua citer ni.....Gokusen aku baru je abis tengok dan terus je aku nak update blog ni..hehehe..citer cam biasala....nak kata best sangat taklerrr..tapi walaupun jalan citer dah tahu...aku ske gak tengok..Yankumi Sensei...ni kira penamat siri Gokusenla....nanti dah takder dah Gokusen 4......





Ni Plak DVD yang aku telah Borong pada Bulan Mac dan April yang lalu.......time ni harga DVD Beethoven Virus mahal skit...RM 39.90 dan World Withins plak RM35.00 DVD jepun standardla RM29.90....citer Akai Ito dan Voice best...World Within cam bosan skitla....happy Endingla...manakala Beethoven Virus ok juga citer lain drpd yang lain..cuma ending macam tergantung skit.....apa pun.......korang nak tengok blehla mendolod tapi aku ske membeli...malas nak menunggu berjam-jam mendolod..jenis tak sabar aku ni....hahaha

4 comments:

Unknown said...

OMG..skew nye tgk semua cd2 tuh,,,nak pinjam..kekeke..

adik aku ske giler world withins..ntah aper ntah menarik cite tuh, aku pong x tau..aku tgk sebab hyun bin je..hehhee...

biler ko nak baiki shoutmix ko??aku nak tinggal ms kat situ je nanti..

Nakamura Kazuki said...

bleh2...hahaha.....tu la aku ni pemalas skit..nanti time2 free balik korje aku buat ye ashie....

hurulaini said...

ekk...gokusen 3 SP dh kuar...aigoo, mcm mana aku boleh lupa...haha

voice aku dh tgk sampai ep 3 ari tu, best jugak la...hehe..beethoven virus lupa pulak aku nak dwld...hehe

skarang aku tgh layan crita star no koi, crita lama, tp best...ko mesti dh pernah tgk kan....hehe

Nakamura Kazuki said...

dah....dah tengok...best gak citer tu....skrng ni kerja banyak plak so aku stop dulu tengok dvd ni...tapi kalau de masa curi gak tengok..hahaha