Monday, May 18, 2009

Revolusi Terminator

Sejak akhir-akhir nie……kerja macam banyak plak dan aku pun rasa letih sangat….hahaha…rasa macam memerlukan tidur yang cukupla……aku pun tak bleh tidur nyenyak..asyik2 terjaga je….pastu pagi2 datang office menguap je la kerjanya…namun bila orang cakap ..eh filem terminator nak kuar hujung bulan nie…terus segar bugar balik…hahaha…one of my favorite filem….aku kumpul gak koleksi Terminator 1, Terminator 2, Terminator 3 dan coming soon Terminator 4. Semuanya best2 belaka. Antara koleksi lain yang aku ada….Trilogy The Lord of Rings..baru2 ni juga dekat daily Motion ada citer online The Hunt of the Gollum..bleh gak tengok kat situ…kalau nak tahu kisah lanjut tentang Gollum la..….berbalik kita pada discussion Terminator ni….citer ni adalah zaman kegemilangan Anorld masa tu la…Cuma dalam latest ni.. new generation Hero plak yang ada iaitu Christian Bale…namun aku tak tengok lagi……adakah filem terminator Salvation ni dapat mengembalikan kegemilangan Terminator 1, 2 dan 3..sama-sama kita tunggu 28 May nanti ye……………kaki Wayang Nakamura….kekekeke



Terminator 1 release pada 1984....time ni mungkin aku baru lahir atau tak lagi...tak ingatla...kekeke...


Terminator 2 plak kuar pada 1991 time aku darjah satu...tak kenal lagi pun citer ni.......


Terminator 3 plak pada 2003..time ni aku berusia 19 tahun dan baru menjejak kaki ke Universiti

Terminator 4 plak...wah tahun 2009..aku dah kerja 2 tahun dah.....perrghhh memang penuh revolusi kan..malah hero pun dah bertukar orang ...Anorld pun dah jagi Gabenor Carlifornia....apa pun citer ni memang best....just firasat aku........takper next entry kita discuss pasal filem ni lebih detail lagi ye


No comments: