Saturday, July 17, 2010

Mak Tersayang...Selamat Ulang Tahun !!!

Jap lagi senpai akan berkonvoi ke Cameron Highlands..menghadiri majlis perkahwinan member dekat sana...dengann itu ambe wish Selamat Pengantin Baru buat Kay Rel dengan Nurul....dengan trademark...aku cinta sama dia dong!!!!...hehehehe...khairil sorryla ye..engko demand nak set complete DVD GTO..puas ambe ronda semalam tak jumpa...so ambik je la hadiah apa yang ambe kasi ye...hahahaha


pastu senpai akan terus menghala ke utara sebab mau balik kampung....semalam plak besday mak ambe...wish mak Selamat Ulang Tahun yang Ke-53...moga mak makin sihat..bertambah ceria ...terima kasih atas segala pengorbanan mak pada kami 6 beradik...tak mungkin dapat dibalas walaupun sebesar zarah sekali pun..horerrrrrrry..jom2 balik kampong..wokey kek kat atas ni kakak senpai yang buat..siap hantar mms lagi ..blehla tahan...........kekekeke tapi tak taoooooooow la sodap ke tak...balik nanti kena rasa ni...heheheh

Pastu Senpai ada MIA nak cari Jersey..tapi masih lagi buah delima nak beli ke jersey Manchester yang tak ENCEM tu?????beli tak beli tak..beli tak..beli tak..takatowwwwwww arrrr

5 comments:

ashie023 said...

selamat hepi behday, omma..ahaha..
selamat pengantin baru peminat gto...ambe ada komik gto je...dvd xde..lama x nengok gto..

oh senpai weh...kalu nak beli jersey tuh, beli skalik ngan suor....suor je ambe nampak cumel...ahahhaahhaah

NuRuL said...

kenduri kat cameron...???? dtg sini la ea?..lor..nape x gtau awal2..ish ish ish....

white rose said...

laa senpai...

mak2 kita sama lahir dlm bulan julai ni la...

mak kita sok, 20 julai...
tapi umo dia dah 62 tahun loo...
hakhak...

besh woo make kek tuh...
nmpk mcm sedap je...

white rose said...

lupe lak...

hapi busdey jee omma...
semoga2 sehat2 sejahtera disamping anak2 tersayang...

bertmbah2 rezki & diberikan kekuatan untuk terus beribadah...

waiem said...

Selamat hari ulang tahun kpd omma senpai. Smoga diberkati kehidupan dunia dan akhirat dan berbahgia disamping anak2 tersayang :)