Wednesday, July 29, 2009

Bapak-bapak..Ibu-ibu siapa punya anak...bilang samaku

Sebenarnya entry ni adalah antara lirik lagu daripada group Wali Band bertajuk Cari Jodoh..group drpd Indonesia ni...tadi time kursus member ambe dengarkan drpd laptopnyer....bleh tahan gak lagu ni.....terasa macam ada chemistry plak dengan lagu ni...ada bau-bau bacang...hahaha.....lagi satu lagu diorang Dik pun besh juga.............layan je...dengar dekat sudut lagu cam ice cream ye...







Lirik Lagu Wali - Cari Jodoh


Apa salahku apa salah ibuku

Hidupku dirundung pilu

Tak ada yang mau dan menginginkan aku

Tuk jadi pengobat pilu

Tuk jadi penawar rindu

Tuk jadi kekasih hatiku*


Timur ke barat selatan ke utara

Tak juga aku berjumpa

Dari musim duren hingga musim rambutan

Tak kunjung aku dapatkan

Tak jua aku temukan


Oh tuhan inikah cobaan**

Ibu-ibu bapak-bapak

Siapa yang punya anak

Bilang aku aku yang tengah malu

Sama teman-temanku


Karna cuma diriku yang tak laku-laku***

Pengumuman-pengumuman

Siapa yang mau bantu

Tolong aku kasihani aku

Tolong carikan diriku kekasih hatiku

Siapa yang mau


Back to *, **, ***

Ibu bapak punya anak

Bilang-bilang aku aku yang tengah malu

Sama teman-temanku

Karna cuma diriku yang tak laku-laku


12 comments:

ashie023 said...

ni berjangkit ngan waiem..sorang dengo lagu 'hancur hati'..hehhe

best gak lagu nih, aku ader dengo lam belog sapa ntah ari tu..

<< s| tED| >> said...

lirik tak menahan.. ibuk-ibuk bapak-bapak.. selagi tgk baca lagu inul da... ekkekekeke..
lagu acrik jodoh ke hencek nakamura?? jangan risau.. i ada.. eh eh.. bukan ada untuk u.. i pun cam u.. single,, ha ha ha

mari kita buka kelab single mingel.. hencek nakamura jd pak presiden.. setujuKk?

ekekekekekke

ape panjang bebeno komeng aku ni? :P

Nakamura Kazuki said...

ibu ashie...lagu ni ambe ske sebab masukkan skali musim durian dan rambutan..sebab sekrang memang musim buah2 ni...lagi satu ada ciri dangdut plak...hahaha

ibu tedi...ambe pun ingat lagu inul gak tapi versi band....hahaha..pasal club plak ambe bisa diatur...kalau bapak presidenya si ibu tedi sebagai secretarynya bu.........hahaha

waiem said...

waduh kok biso bonar lagu ni...kekekeke

<< s| tED| >> said...

ekekekke.. ade aku lak seketeri.. seksa kau nanti.. ekekekekee

Nakamura Kazuki said...

lagu cari jodoh waiem..tapi untuk bujang2 terlajak je...hahaha

Tedi sebab mung rajin menulih thats why sesuai jadi secretary ambe...hehehe

HuHo said...

hahhaa....mcm comel je lagu ni....huhuhu

widydib said...

pengumuman...pengumuman...
hehe...kak ann maroh benor kalu nyanyi lagu ni. dia x suke...

Nakamura Kazuki said...

Huho...lagu ni layan je kan....tu arr tapi maksudnya banyak tersirat...

dib...kak ann tak marahla cuma dia benci je....paling dia tak ske tang Corus...bapak-bapak..ibu-ibu siapa punya anak bilang samaku...hehehe

feeza_nwa said...

sangat comel lagu ni...lirik dia plak catchy...hehehe sesuai untuk akak gitu...!!

Anonymous said...

derk....

berliankarat said...

funny song but cute